Suomi on jäljessä euroopan koirankoulutuksesta, huomatavasti
Suomi on jäljessä euroopan koirankoulutuksesta, huomatavasti.
Miksi saksalaiset ovat hyviä agilityssä? no ne kouluttaa koirasta itsenäisen.
Tässä linkki videon Saksalaisen mm-agility ryhmäkisat 2019
Meillä suomessa pitäisi tehdä paljon työtä sen eteen, että päästään samalle tasolle. Mutta itse ajattelen että se on mahdollista.
Meillä suomessa agilitykoirat pitäisi olla enemmän suorittaa esteet itsenäisesti.
Sillon ohjaaja saa aikaa juoksun & nopeampia tuloksia.
Mutta meidän pitää muistaa koiran kognitio eli koiran huomioida, muistia ja kykyä oppia.
Meidän pitää laittaa koira ajattelemaan itse enemmän.

Kommentit
Lähetä kommentti